tisdag 2 december 2014

Bloggtips!

En författande kvinna vars blogg jag följer är Sofia Fritzon. Simona Ahrnstedt tipsade om hennes blogg vid ett tillfälle och det var så jag hittade dit ;-) Sen träffade jag på henne i Simonas signeringskö, men då var hon fortfarande lite anonym för mig så det var inte förrän på bokmässan det blev ett riktigt "hej". :-)
Sofia skriver på heltid och är nu aktuell med att vara en av topp fem i Harlequin tävlingen där de kan vinna ett bok-kontrakt med Harlequin. *
Självklart tycker jag att Sofia borde vinna. Hon drömde (precis som jag) om att skriva svenska romance böcker för Harlequin. Och nu är hon såååå nära. Gå in och rösta vettja!
Tidigare har hon skrivit bl.a. erotiska noveller som finns att köpa här. Och nu senast "Dödskyssen", som hon tävlade med och vann. Dödskyssen kan jag varmt rekommendera till alla er som gillar bitterljuv romantik. ;-)





2 kommentarer: