lördag 28 mars 2015

Bohusgården

Här sover vi över tills imorgon, lördag.
Vi pratade om för längesedan när vår första grabb föddes, att det är viktigt att göra saker ensamma tillsammans någon gång ibland för att få rå om varann.

Det händer inte jätteofta men när vi väl tar oss tid är det riktigt mysigt :)
Matälskare som jag är tar jag gärna på mig planeringen av dagens intag, haha.
Lunch, fika och middag- viktiga grejer!

Efter att vi checkat in på hotellet i Uddevalla gick vi ner till deras spa-avdelning. Helt ok!
Vi badade bubbelbad och bastade. 
Jag ÄLSKAR värme. Min kropp mår riktigt bra av värme så det var riktigt gött.

Men handen på hjärtat, längtar efter mina kottar. Borta bra men hemma bäst.
Nu ska jag läsa ;)

Här får ni en bildorgie:

Lunch på "Kingfisher" i Mariestad- supergod indisk mat.

Incheckning på Bohusgården.

Rom och Cola. Inte ofta jag dricker, men gott någon gång.

Jag och maken trötta efter badet ;)

Kvällens buffé började med sallad.

Fortsatte med kallrökt lax och sill.

Potatisgratäng och fläskfilé i rödvinssås.

BÄSTA på hela buffén- de hade mjukglass ;)



4 kommentarer:

  1. Exakt min kommentar Sofia! " Åh mjukglass!"
    Och sen få ta själv...mmmmums! ;)

    SvaraRadera
  2. Men åh vad härligt det ser ut! Och vad mysigt med långdejt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Heléne, det var både behövligt och vääääldigt mumsigt alltihop :)

      Radera