söndag 18 oktober 2015

Det här med att bestämma sig...


Jag sitter i sängen och skriver.
Till Harlequin författartävling.
Och nej, inte med den novell jag startade med.
Nä..ni förstår jag är en såndär velig person. T.ex. Står jag där varje sommar och kikar på de nya glasssorterna. Väljer och vrakar. Men går ALLTID hem med samma smak på glassen som vanligt...
Lite trist måhända.
Men jag blir sällan besviken ;)

Nåväl, jag ändrade manus.
Jag tog till det manus jag började skriva på förra året.
Det kändes som om det kallade på mig.
Behövdes få skrivas...
Så nu redigerar jag första kapitlet och har bestämt mig för att ge det en chans!
Heja mig! :)

2 kommentarer:

  1. Haha, känner igen det där med glassen, jag är precis likadan, tar samma gamla vanliga som jag vet att jag gillar :)
    Heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lustigt egentligen hur man är hahaha!

      Radera