måndag 7 september 2015

Äntligen Måndag

Blev väl en sådär bra start på denna vecka.
Den kurslitteratur jag behöver till Torsdagens föreläsning går bara att inte att få tag på via biblioteket. Fick skicka efter den...hoppas hoppas att den kommer senast onsdag. annars är jag..rökt!

Sen skulle jag skriva ut en massa artiklar till denna kurs-då har skrivaren slut på bläck. BLÄ!
Det där med toner är kanske inte så dum idé ändå?!
Jaha... då var det bara att skicka efter detta och snällt vänta tills det dyker upp.
Sen har jag ett sjukt barn hemma så det där med att faktiskt läsa kurslitteraturen går sådär.
Men...å andra sidan kan ju dagen bara bli bättre :)

Igår signade jag mig för både röda korset och rädda barnens volontär jobb.
Ska bli roligt att få vara en del i deras arbeten. Och framför allt känna att man kan göra något konkret.
Det fans en hel del utbildningar som verkade intressanta och viktiga. Så det känns bara positivt.
Så det rekommenderar jag till alla som vill göra något för sina medmänniskor. Det kräver inte alls mycket tid, men kanske lite omprioriteringar.

Imorgon är det Tisdag-det är skrivdag för mig då :) Jippiii!

1 kommentar: