måndag 10 november 2014

Vackra Stockholm

     
I helgen åkte jag och barnen upp till huvudstaden för att hälsa på fadern till barnen som är där uppe på kurs i två veckor. Vi firade farsdag på Junibacken-det var en höjdare tyckte barnen. Ok tyckte jag. Visst är det fantastiskt vad de byggt upp men dyrt så in i Norden. Inträde, fika och mat för oss alla blev långt över tusenlappen! 
Nåväl... Stockholm var lika vackert som vanligt. Och jag fick nöjet att gå förbi Nordiska museet och sukta längtansfullt som jag gör varje gång. Tycker att denna byggnad är så vacker. 
När jag var liten trodde jag att det var där kungen bodde och blev lite besviken att så var icke fallet.
Nåväl...vackert är det!
Nu är vi hemma i vardagen igen...skriver, läser och läser...typ!
:)

4 kommentarer:

  1. Måste fråga, är dina pojkar tvillingar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej :) Det är tre år mellan dom. 5 respektive 8 år.
      Men om du syftar på kortet på instagram såg jag själv hur lika de är i profil :)

      Radera
  2. Haha, okej, ja det var när jag såg det kortet som jag började undra för det syntes inte om en såg äldre ut. De är verkligen väldigt lika i profil :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, sant :) oftast ser man ju inte sådant som förälder dock!

      Radera