fredag 23 januari 2015

Planerar och drömmer mig bort

Till sommaren.
OM man ska på semester med familjen så är det ju dags att börja planera inför detta om du överhuvudtaget ska få tag på en stuga någonstans.
MEN jag planerar faktiskt en egen liten ego semester ;)
Jag ÄLSKSKAR slott och andra vackra byggnader. Och har lääääänge velat se Skokloster slott men det har tyvärr aldrig blivit av.
Men nu i sommar någongång ska jag ensam åka till storstaden och turista mig fram med ALLA andra och äntligen få njuta av detta slott (plus några till).

Sen ska jag åka på andra dagsturer med slott i sikte ;)
Ser verkligen fram emot detta!

Självklart blir det semester med resten av min klan, men då blir det en heeeelt annat sorts semester där barnens önskemål får styra....eller...nästan styra! ;)


2 kommentarer:

  1. Men ååååh Lina, äntligen! Så värt att se! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har förstått att det är värt väntan :) Hoppas på vackert väder, strosa i trädgården och läsa Romance under ett stort träd.... Det kommer att bli Lovely! ;)
      Kramis

      Radera