måndag 19 januari 2015

Tidningen med stort T

Vet ni, ett tag köpte jag mycket tidningar som antingen skulle få mig att må bättre, äta bättre, motionera mer eller helt enkelt få mig att bli en bättre mamma.
Men så kom jag på att hur än konkreta dessa tips verkade vara så passade de inte alla, och framförallt inte mig.
Jag slängde alla dessa tidningar efter att jag läst dom.

Tråkigt tycker jag. 

Så...finns det inte någon tidning att prenumerera på OCH som du kan spara för att ta fram senare och råden fortfarande kan var aktuella?
Jodå. Jag har hittat den! ;)

Skriva!
Den är så bra att den tar tid, alltså verkligen tid att läsa. Sååå otroligt bra!
Även om jag nu inte är inne i en skrivprocess kan jag ändå njuta av denna tidning. Frossa i råd. Läsa fina intervjuer med fantastiska författare.
I like. I like it very much! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar