onsdag 13 maj 2015

Release med grön touch

Gårdagen var lätt kaosartad till en början. Först åkte jag på handledning angående mitt examensarbete jag håller på att skriva. Snabbt därifrån upp till Hallsberg för att hinna med tåget till Stockholm för att gå på Simonas release av "En enda hemlighet".
Först träffade jag Sofia, Johanna från Bokglam och Anna (senare även Heléne från Bokglam). Vi tjötade lite innan vi gick till releasen.
 
Och jäklar i min låda vilken release!
 
I gröna nyanser-allt från gröna macarones, grön topping på cupcakes, grönt godis till författarens grönmålade naglar.
Det matchade omslaget väl, kan jag tillägga :)
Så otroligt festligt.
Simona levererar med bravur. Hon är ett geni. Så otroligt välkomnande och duktig talare. Allt hon säger går rakt in i hjärtat och man blir så otroligt lycklig av att få vara i samma rum som denna kvinna. Man känner sig riktigt priviligierad.
Att hon bjuder så mycket på sig själv och sin skrivprocess är fantastiskt och man suger i sig som en liten svamp :)
Simona-du är BÄST!
 
På tåget hem började jag läsa "En enda hemlighet" men efter sex kapitel fick jag lägga ner boken. Den tar slut för fort annars och den här boken får INTE ta slut. Vilken start på en bok....Simona bygger upp ett ha-begär utan dess like... Jag är redan såld!
Så, imorgon när resten av familjen ska på fisketävling ska jag mysa med den gröna boken ;)
 
 
Lunch på tåget med matchande naglar ;)
 
 

Fin fina flickor tar en groupie...
 
 


I väntan på Simona.
 
 
 


Simona levererar-som vanligt :)

 
 
 
Det bästa av två världar- Simonas bok och sushi ;)






4 kommentarer:

  1. Så himla kul att du kom och TACK för beröm, jag blir så glad!
    Kram, Simona

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag som ska tacka Simona. Du är grym!

      Radera